HandsomeGirl

Saturday 28 July 2012

Blackberry Redberry And Whiteberry

Test 1 2 3 ! ! Testing Testing... Eah ehh bole laa nak taw ape yang bole??
Sekarang saya tengah try update blog mengunakan BB smart phone (Poyoss)Jam menunjukkan pukul 1.30am nak tidur tak bole..nak makan dah kenyang.. Nak tengok tv BORING ~!!!!! Syik itu jelaa cerita nya...dari pagi sampai ke esok pagi.. Hanya mak je yang bole  layan cerita yang sama setiap hari..! #untung astro ade pelanggan macam mak yang sentiasa merasakan ASTRO itu  sangat best! sebab saya taw 99% pelangan astro semua dok maki hamun astro yang konon-konon "MACAM-MACAM HADO! 
1st time saya tengok Hp blackberry macam takde perasaan je nak beli..sebab time tu saya terlalu taksub dengan nokia connecting people (salam tangan :) kan .. So nokia always the best laa time tu.. Nak dijadikan cerita..pada suatu petang kekawan saya ajak lepak kat RUMAHKU kat kelana jaya,Ateh Nisa Khalil Kelly Nisa Jawa n kalau x silap icka pun ada jugak time tu..as a normal.."girls talk "gossip tu harusss so we start our gossip bout blackberry.. yang dye ni cakap mcmni..yg dye tu cakap macam tu semua nye cakap pasal blackberry best  bbm laa hape laaa internet 24hr laa ape FB pun?? wahh teruja sampai TERkelip-kelip mate saya^_^ *1st TARGET saya mesti dapatkan blackberry mestii kemestian kewajipan semua tuu berlega-lega kat dalam hati dan minda kuh huhuhu "̮ 


17MAR20??  tahun saya lupa..tapi memang burfday saya laa time tu..saya DAPATTTT Blackberry bold2  yeayyyy!!! :)) its a burfday gift from abang.Ape yang lagi  rasa macam poyo  nak mamposs kan that time bold2 is a new model ..haishh makin annoying laa saya :p wekk! .. call semua rakan-rakan jiran tertangga saudara mara kan..bagitaw mereka-mereka saya ade BOLD2 JAKUN sangat kan.. MEMANG !
Seminggu masa dapat BB..phone tak pernah berenggang ok dari tangan..ade je benda nak dibelek dan digolek kan...status bbm hmm takyah cakap laahh setiap 5minit tukar..pix pulak setiap 1jam...status kat FB setiap 4jam update... Internet 24jam laa kate kan..Jadi bila  internet bole digunakan 24jam..gunakan laa tanpa was-was :)
OMG *ohh meriah gila..rasa bila ade phone secanggih blackberry! Disebabkan saya terlalu happy guna BB saya rasa tak best kalau saya sorang je rasa kegembiraan tu..so saya nakk semua kekawan saya harus pakai BB.So what  gonna do is "keluarkan 2 tanduk diatas kepala  jadi laa saya syaiton nirojim "sekejap untuk menghasut ataw dalam bahasa kamus memaksa kekawan saya yang lain untuk menjadi BB USER!!Bermula dengan Ina Aju Yty Chey-Chey Fasya Fadil Azwan gegel wahhh ramai lagi la  yeeeayy MISSION COMPLETE 


Bila da lama pakai bold2 dan-dan laa keluar torch! Ni lagi gempak siap bole touch screen pastu bole slide-slide besttttNYE! Nakkkk BB torch "RED" nakkkkk !!! #KEPADA SESIAPA YANG BAIK HATI NAK BERLANJA SAYA BB TORCH,SILA TAMPILKAN DIRI -rasa nak buat iklan macam tu masa tengok torch baru keluar :8 hhmmm tapi time tu kerja pun takde.. so takyah la berangan nak pakai torch..simpan je niat tu jna ...
March2011 saya da start  bekerja..da ada gaji sendri taw...APE da ade duit? memey ley
Hahaha azam untuk dapat kan torch still terbuku dihati...ITS TIME!!!! Yahooooo.com
Finally saya dapat jugak red torch..ape yang 48x best..saya dapat as burfday gift AGAIN!
Tapi  this time..I get it  from my love.. :x TQSM awak...!Disebabkan phone ni diberi oleh yang tersayang jadi penjagaan yang cukup rapi saya beri..tak pernah sekali pun terjatuh ape ntah lagi terhantuk taw "̮  


Jaga punya jaga rapi punya jaga sayang punya sayang tiba² ade berita terhangat dipasaran kuar APEHH??BOLD4???WHITE COLOUR??TOUCH SCREEN?? DESIGN BOLD2 TAPI LAGI BESAR?? uuwaaaaaaaa waaaa waaaaa kenapa dunia ni kejam?? kenapa kenapa kenapa?? kenapa saya diberi tahu pasal BOLD4 ni..bila da taw memang la saya nakkk :c hhmm jna bersyukur jelaa dengan ape yang ade bole tak??? = boleh jawab dari mulut tapi kat hati tersiksa menjawab HENDAK BOLD4 hukhukhuk takpe laa abaikan je keingin kali ni...


17MAR2012 eehhh burfday saya :)) dan saya masih memakai red torch..tiba-tiba (ex bf) call ajak keluar gi jejalan kat shah alam...memang b4 this dye ade hint-hint nak belikan bold4 tapi saya tak nak..tapi macam nak..tapi tak nak laa..kan da tak ade ape-ape hubungan so tak payah laa kan..SSSSURPRISE...dye tetap belikan jugak BOLD4 WHITE COLOUR.. alahh terharunya...best nye..syok nyeee seronok nye... Tp kegembiraan tu sekejap je saya rasa.. ade sebalik cerita yang tak berapa nak best dan gembira terjadi.. hmmm dengan ape yang tak best tu telah terjadi... saya bertekad dah tak nak tukar phone lagi insyaallah.. ( tapi iphone4s macam gempakk kan hehe )


*maaf cerita yang tak berapa nak best tu tak bole nak dishare kan TOO personal *muax


REGARD
Blackberry user

2 comments:

  1. wow..haha..seronoknya dapat bb semuanya org bagi..hihi..dya jeles sgt.. na!!! bufday na 17/3???
    bufday kita sama lah!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sertiouslyyyyyyyyyyy??? 17mar???
      jom clbrt sesamaaaa yey!

      Delete